September, är här

 
 
 
September är här och nu tänker jag att luften ska bli sådär krispig.
Lite tufft är det ändå att hösten är här, men bara den kan vara lite varm så blir det nog bra.
Vill ju fixa och greja i min lilla stuga så länge det går.
 
Rosor på en sten, sådär lite lagom i färger.
En sådan skulle man ha.
Den såg jag i somras på vår bil och cykelweekend till bland annat  Ingalunda gård
 
Ett av alla fina sommarminnen, har egentligen oändligt många bilder att visa.
Men bläddrade fram den här bilden lite snabbt och mina ögon fastnade för den här.
Mer sommarbilder hos Maria O, kan du se här
 
 
 
 
Hej september............
 
 

Kommentarer:

1 Niles:

Ja visst är det härligt att hösten är här? Tända ljus, en god bok och matig mat! Häftig sten, en sån önskar man fanns i varje park där det fanns stenar...

2 bia:

Vilken häftig sten !!...vad mycket man kan göra om man har lite fantasi ;)...nu ska jag börja ha loppisen öppen på eftermiddagarna...går det trögt ska jag annonsera i ST ;). Ha en fin start på september ;)
Kram

3 Mia:

Hej Lissen och välkommen september....Jag tror på en lång, skön höst, då vi får njuta av den klara luften, den fortfarande ganska varma solen och de ljuvliga färgerna, för att inte tala om allt vad naturen bjuder på i övrigt, kram på dig!!

4 BP:

Gud sååååå vackert! Du som är så handy borde helt klart kunna göra en liknande utsmyckning!

5 Maria O:

Vackert! Förstår att dina ögon fastnade på den stenen.
Höstälskare som jag är välkomnar jag september men håller ändå tummarna hårt för fint väder som ju behövs både för stugfix, fotografering och annat.
Kram Maria

6 floweroffame:

Så fint sommarminne. Den stenen hade passat i min trädgård också. Så fin. Ha en fin kväll Kram Pernilla

7 Lillgarden:

Älskar hösten. Blir så krispigt som du skriver!
Idag har dessutom solen visat sig från den bästa sidan!

Kommentera här: