I köket hos Marika

 
 
Varma färger och man får energi i Marikas kök
 
 
Och den här svartvita tavlan har Marika målat.
Blev så imponerad, men glömde att fråga vem mannen på bilder är?
Kanske hennes idol och just nu så skulle jag vilja höra musiken som han spelar, få sväva fram lite mjukt.
 
 
Gardinen där i dörröppningen mot den stora altanen fladdrade inte i vinden den här dagen.
Utan solen sken varmt och allt var stilla,förutom fågelkvitter.
Och våra röster som samtalade om allt det där som vi ville hinna säga
 
 
Fin fredag till dej!

Kommentarer:

1 Tuuli:

Fint!! - Vill förresten passa på att tipsa om att jag har en ''månadens blogg'' tävling, är du intresserad finns tävlingen länkad under min header!

2 Marika:

Allt blir så fint genom din lins Anette.
Den här killen är det på tavlan, en av världens främsta saxofonister:
http://youtu.be/115HvpEgLow

Önskar en ljuvlig helg. Kram

Svar: Åh tack för dina snälla ord Marika.Och den där killen Coltrane borde jag känna igen.

Min helg var på många sätt så bra.
Krattat och fixat i stugan och pussat på 3 smågrabbar.

Hoppas att din helg var fin. Kram

Lissen

3 BP:

Tavlorna är suveräna, man blir ju otrolid glad när man tittar på dom.
Ha en fin helg nu - förhoppningsvis utan jobb.

Kommentera här: