Smolk ~ stansade smycken med attityd

 
 
Vilken lysande ide Ulrika hade som startade Smolk.
Smycken med attidtyd och en massa humor.
Så många gånger jag har fnissat för mej själv och tänkt att några få ord kan vara så mitt i prick.
Befriande vardagsrealism med twist och glimten i ögat.
 
Jag har träffat Ulrika och hon var sådär härlig som man får en aning om när man ser på hennes hemsida.
Det är fler och fler som upptäcker Smolk och vill ha sina egna budskap graverade och det verkar som fantasin inte har några gränser.
Titta in här och beställt ditt eget smycke, eller på facebooksidan
 
 
 
 
 
Ha en bra dag!
 
Ps Skriver om Smolk, bara för att jag tycker det är en rolig ide och det här härligt med människor som förverkligar sina drömmar om eget företag. Ds

Kommentarer:

1 Johanna:

Kul grej med lite kryddade klassiska budskap i smycken! Tyvärr är jag dålig på att bära smycken överlag, förutom dem jag haft i åratal samt förlovningsringen... Men det kanske borde bli ändring på det!

2 Aaa:

Fint smycke! Jag har en nyckelring där det står Att röka är coolt, det är väl lite samma andas barn...

3 BP:

Hahaha! Det smycket gillar jag skarpt. Helt i min smak:-)

Svar: Titta in på hennes sida du hittar säkert något som passar dej. eller så kommer du på något eget! Vilket fall du får fnissa en stund
Lissen

4 Mia:

Ohhhhhhh me like!!!! :-))))
Kram på dig

5 LÁrt de Vivre:

Oh, det måste vara hennes smycke min syster pratade om för ett tag sedan. Kul idé!!

Kram Kajsa

6 Cathrine:

Ja, de är så härliga de där halsbanden. Jag har beställt många jag😃

Svar: Åh vännen har du beställt ännu fler. Kram och ha en skön helg
Lissen

7 Anneli - A'la Foto:

Vilket underbart grönt fat och så snyggt med tulpanen till! Mycket roliga ordstäv och liknande på smyckena men jag har svårt för de som inte kan svenska och inte tar reda på det INNAN de trycker det och så har jag svårt för svordomar! Det räcker med alla som finns i vår omgivning som kommer in genom öronen och själen...men annars är det en rolig idé! :O) Men ditt fat......OJ så läckert!! :)

Kommentera här: