Eddie

 
 
Det ringde på dörren tidigt igår, jag skulle vara barnvakt till 2 godingar några timmar.
Snön hade fallit under natten och det var kramsnö och vi gick ut och rullade snöbollar.
Stora som man kunde sitta på.
 
Sedan blev vi hungriga och gick in för att äta köttbullar och pasta.
Men först så ville jag fota dom där godingarna tillsammans.
Gick sådär, lillebror smet mest iväg, med busblick.
 
Lilla Eddie (mellanbrorsan som han är, just nu inne i den mest snälla diplomatiska perioden)
Han säger: Ska jag sitta såhär och lutade sig sedan mot bordet i köket.
 
Jag visade honom några bilder och vi satt tätt tillsammans.
Han log nöjd och jag passade på att få en mjuk kram
 
 
 
 
Ha en fin fredag!
 
 
 
Och lillebror tog jag några bilder av efter maten, då gick han med på det.
 

Kommentarer:

1 Lillgarden:

Vilken sötnos!

Sv: Tur det varit lite kortare vecka denna första veckan, varit en jobbig vecka jobbmässigt!
hoppas du får en fin fredag och att helgen börjar på bästa sätt!

2 Helén i Vilrummet:

Så mysigt!
Kram Helén

3 Ida här och nu :

Men va mysigt! Måste vara underbart med barnbarn. Själv njuter jag ju av barn än så länge. Kram

4 Maria O:

Vilken liten sötnos! Ler när jag läser om en lillebror med busblick :)
Kram Maria

Kommentera här: