Tankar igår kväll

 
 
  Sorterade tankar om dom senaste dagarna och drack the igår kväll.
Lutade mej trött mot soffan och kände att jag nog skulle behöva sova en vecka.
Det är mycket som kan vara en balansakt och har kännt att jag inte räckt till.
Eller varit så bra som jag vill.
 Tänkte att finns det någon handbok med levnadsrecept på Bokus, så köper jag den direkt
 
Det är så lätt att tvivla och döma sig själv känner jag.
Hur känner du?
 
Precis då,där i kvällen så fick jag ett väldigt oväntat meddelande med finord.
Om något som jag gjort bra.
 
Det strösslade mitt hjärta, när jag behövde det som mest!
Tack......
 
 
 
 
 
 Ha en fin dag du där och hoppas någon säger finord till dej också!
 
.
 
 

Kommentarer:

1 millandante:

Åh, den där balansen... så härligt att du fick en hälsning just när du behövde den! Tittar på din bild flera gånger, såå fin, och hela ditt inlägg andas liv, mitt i all balansgång. De där svackorna innehåller ju också liv, de behövs för att ta ett steg till (även om de är sååå tråkiga när de kommer...;)

STOR KRAM
Milla

2 Cathrine:

Rara du med grubbel i din själ
Finorden behövdes så väl
💕💕💕
Skönt att någon tänkte på dej
En fin härlig tjej

Kramis😃

3 BP:

Man kan bara göra så gott man kan. Det räcker. Man ska heller inte tvivla på sig själv, det leder liksom inte någon vart.

4 fia:

Fin ord är någe jag upptäckte saknades helt härom veckan .
minus ord finns det gott om , tur att man reflekterar över detta.
Härligt det låter när du beskriver det rakt in i hjärtat .
Mina fin ord till dig är att du har en himmla fin blogg ,och den som sitter bakom tangenterna är just en fin människa .
Fint att du delar med dig .
kram.

5 Mia:

Man kan inte räcka till för allt och alla, det är orimligt. Du är så fin och bra i allt du är, var stolt över det, kram goa du

6 Lena Rollmar:

Jag är ganska säker på att du gjort ditt bästa och trots det känner dig otillräcklig. Du vet att du är bra, eller hur

7 Anonym:

Jag är ganska säker på att du gjort ditt bästa och trots det känner dig otillräcklig. Du vet att du är bra, eller hur

8 Lena Rollmar:

senaste inlägg

9 Ida här och nu:

Jag skulle behöva ha mycket flera stunder för eftertanke. Jag tar mig aldrig tid till de. Eller egentligen tiger flyr jag nog ifrån dom stunderna. Kram

Kommentera här: