Sandra

 
 
Väldigt ofta får min kamera följa med på mina utflykter.
Senaste gången som jag var till Gamla gården, då var det fina Sandra som jag passade på att fota.
Tjejen som äger den unika inredningsbutiken Gamla gården.
Butiken som nu har flyttat in till stan och det innebär ju cykelavstånd för mej. Förhoppningsvis ska jag dit idag och njuta i dom fina lokalerna och se vad Sandra har fått hem för inspirerande inredning av både nytt och gammalt.
 
Lite extra roligt känns det också att jag ska träffa en bloggvän sedan länge och vi delar vårat inredningsintresse och mycket annat. Tänk vad bloggandet kan föra med sig av möten med nya människor
 
 
 
 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer:

1 Cathrine:

Hej där!
Ser att du är i farten som vanligt och cykeln har fått kommit fram❓
Så hon har flyttat butiken till stan, då vill jag dit😃
Kram på dej vännen, vi höres

2 bia:

Tog också en sväng till Gamla gården för ett tag sedan...och mycket av det hon sålde har faktiskt jag också...blev lite överraskad...t.om. gamla trädgårdsbordet med soffa, det tog jag hos mina föräldrar när dom skulle flytta från huset...jag har alltid kallat den "ljugarbänken" hihi...flaskor, dörrar, m.m....men det är inte saker jag säljer för tillfället i alla fall, i min loppis...men till slut får jag nog göra det ändå...för nu kan jag inte köpa så mycket mer, hu jedanemej ;). Jag ska stå på loppis i Parken på söndag....men inte Elvi den här ggn.
Kram bia

3 Lizzan:

Vilket fint porträtt! Visst är det härligt med bloggvärlden och alla spännande människor man får lära känna :)

Kommentera här: