En liten trädgård

 
 
Alla små gränder som jag passerar
& där finns ofta en liten trädgård.
Ibland lite vildvuxen, men ändå med charm.
Eller där det blommar i perfekta rader.
 
Precis som hemma, det där att det kan vara olika.
Tycker om att ströva omkring och mötas av olika intryck.
 
& så har jag cyklat.
Lånar Patricias cykel, men håller mej på trottoarerna när jag cyklar.
För jag känner mej inte alls säker på att titta åt rätt håll när jag kommer till vägkorsningar.
 
 
 
Ha en fin tisdag!
 
 

Kommentarer:

1 Robex Lundgren:

fin bild

2 Johanna:

Vilken fin liten text du skrivit. Och bilden sen, vad vårig!

3 Life of Johanna:

så vacker bild, hittade dig på instagram och lade till dig :)

4 BP:

Nu gillar jag ju vildvuxna och icke ansade trädgårdar, då din miniplätt är riktigt söt och helt i min smak.
Skulle inte heller cykla på annat än trottoarer i England, speciellt inte med tanke på deras konstruktion av rondeller...

5 Amanda CL:

så fint :)

Kommentera här: