Mina föräldrar ♥♥

 
 
Nu i veckan så hade jag en ledig dag och fick fint besök av mina föräldrar i stugan.
Vi satte oss i lä och solen sken mer än förväntat och vi hade vårkänsla tillsammans.
 
Mamma hade gjort så goda smörgåsar till oss och jag hade med mej kokkaffe.
 
Jo jag kunde inte låta bli att kratta, men vi kunde prata samtidigt och pappa fixade en vattenslang som det var stopp i. Skönt att få lite hjälp.
 
En eftermiddag som jag kommer att minnas.
Goa mamma som bli 80 år i sommar och pappa som är 82.
Nästa år firar dom 60-årig bröllops dag.
Helt fantstiskt och jag har sett hur dom har svetsas samman med åren.
Hjälps alltid åt och det den ene inte kan eller orkar så turas dom att fixa.
 
 
• Kategori: MänniskorTaggar: Föräldrar, Kärlek., Kärleksfull, Livslångt förhållande; • Kommentarer (4)

Kommentarer:

1 Basilica/Maud:

Vilken vacker bild!

2 Cathrine:

Så fin bild på dem!
(Min far fyller 83 nu i maj💖)
Kram

Svar: Tack, var glad att jag fick tillfälle att fota dom. Borde göra det oftare.Du får baka tårta till din lilla pappa i maj.

Kram
Lissen

3 BP:

Vilket par! En helt suverän bild på dina föräldrar! 60 år tillsammans är helt otroligt! Det är nog just den generationen som "höll ihop i vått och torrt". Dagens 30-50-åringar kämpar ju knappast längre utan skiljer sig vid minsta lilla motgång.

PS. Du är utseendemässigt en kopia på din mamma! DS.

4 Lillgarden:

Härlig bild och härlig berättelse! Gammal kärlek är vacker! Hoppas man hamnar där en dag!

Kommentera här: