Blå dörr

 
 
Många engelska dörrar, jag säger då bara det.
Färgstarka smycken som får mej att stanna till och jag undrar vem som bor där.
Om något av dörren visar något om människorna som bor inne i huset?
En hobby som visas eller rentav en konstnär som bor där?
Att gå så där och fantisera, det kommer av sig själv att man funderar när jag ser något så här fint uttrycksfullt!
 
 
Idag har solen gått upp så där vackert bakom hustak och träd.
Minus 10 grader innan jag åt frukost.
Blir blidare framåt dagen och då ska jag ta en lång promenad.
 
 
 
Önskar dej en fin lördag
 

Kommentarer:

1 ddianasliv.blogg.se:

Åh! Jag älskar också sådana dörrar. Och England överhuvudtaget. :)

2 bia:

Verkligt läcker dörr !!!
Ja nu är det fint ute...har varit till torpet en sväng och där var det så mysigt !...satte upp adventsstaken och en stjärna redan nu...vet ju inte när vi här näst kommer dit. Fast vi ska ut och ta en gran förstås som vi ska ha på bron med ett ljusnät i. Har aldrig haft det förut, så vi får se hus det blir ;)
Trevlig helg !

Kommentera här: