I konstnärens Margareta Breitholz vackra trädgård

 
 
I helgen har jag varit till så många vackra trädgårdar, njutit av vackerheten och alla kreativa ideer
Men förstår också att det kräver ett ofantligt jobb för att det ska bli så här fint.
Det blir en livsstiloch min nivå och kunskap är lite annan.
Njuter för fullt av att bara se..............
 

 
Färgstarka vattenkannor i en rad.
Visst är det fint?
 
 
Kakel inlagt mellan växter och allt det gröna.
Nog syntes det att det var en konstnär som bodde här.
 
Idag har jag en ledig dag och ska till min koloniträdgård om en stund.
Växter som ska grävas ner och bli minnen från denna trevliga weekend.
Så mycket upplevelser och glada skratt
Det känns gott i hjärtat!
 
Ha en fin dag, var du än är!

Kommentarer:

1 Gärdsmygen:

Oj vilken färgglad trädgård! Och vattenkannorna var verkligen läckra. Jag som ibland tycker att de där plastkannorna skriker det lite för mycket färg om. Men det här blev en härlig färgklick!

2 Ellen:

Så fint! älskar stolen och vattenkannorna

Kommentera här: