Fler bilder från skogsturen

 
 
 En korg som fylldes av svamp
 
 
Solljus som silades in mellan träden
 
 
Lava som satt på stenen på ett speciellt ställe efter stigen.
Små saker som inte syns om man inte tittar efter.
 
I veckan var jag och min yngsta dotter på loppis.
Fanns inget som frestade mig till inköp.
Men dottern köpte en fin korg.
Tror (vet) att det är någon som vill följa med mig till skogen i nästa vecka och spana efter svamp.
Och tre barn ska kanske  följa med, fast vad dom tycker om det får vi se då.
 
Ha en fin lördag!

Kommentarer:

1 Marie-Louise Grimlund:

Hej !

Det var så längesedan, tänker på dig då och då ja på alla mina andra bloggvänner som jag försummat.
Har så lite tid över för bloggläsandet. De säger ju att pensionärer har all tid i världen. Det är inte sant, veckan går fortare än den gjorde när jag jobbade.

Så härligt det ser ut med en svampfylld korg och skogen, se den törs jag inte gå ut i, har fått yrsel
kristaller på hörselorganet sa min Dr. Ali. varför skriver han inte då en remiss till en öronläkare, kanske jag måste be om det.

Mår i alla fall bra, hoppas du mår det också.
Kram Mi

Kommentera här: