Tidig morgon

 
 
Vaknar till och på den senaste tiden alltid tidigare än väckarklockan.
Undrar om det är åldern eller vårljuset? Tror jag väljer det senare.
I köksfönstret spirar pelargon, chilli och palettbladet får jag klippa ner då och då.
Ni skulle se ett annat fönster som jag har, där trängs frösådder och sticklingar.
Några växer spirar som bara den och en del andra undrar jag vart dom tagit vägen?
Mer sol och värme så kanske dom tittar fram ur jorden?

Önskar dig en skön dag!
• Kategori: Hemma hos mejTaggar: Foto, Fönster, Inspiration, Köksfönster, Palettblad, Pelargoner, Växter; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Ake:

Jag instämmer till ljustes tecken... solen och ljuset ger en överlägsen kombination... vi behöver verkligen ljuset efter denna vinter... men jag gillar ändå snön :)

Kommentera här: