En plats på landet

 
 
Godmorgon februari tisdag!
Efter jobbhelgen, blev det en plats i soffan, med filt och näsdukar och inte helt oväntad förkylning, igen.
Jobbar man med människor så är det ibland svårt att stå emot alla bakterier 
Utanför mitt  fönstrer föll otroliga mängder snö och jag som bor i lägenhet behöver inte bekymra mig.så mycket.
Värre för dom som bor i hus och lider mest med mina föräldrar, hur dom ska orka med all snöskottning.
 
På tv kom ett av mina favoritprogram ifrån England: En plats på landet  och då drömde jag mej bort mot våren.
Tittar sedan på mina egna bilder.
Tacksam för sådana här uppleveser som jag gjort.
 
Minns så väl när vi gick runt i byn Corfe Castle och det var så där drömfint och så väldigt Engelskt.
 
 
Så himlans fint.
 
Önskar dig en trevlig dag, denna semlans dag.
Kommer du att äta någon?
 
 
• Kategori: EnglandTaggar: Country side, England, Foto, Inspiration, Resor, Äventyr; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Lizzan:

Alltså WOW vilket hus!! Får mig att längta tillbaka till England och att göra en längre resa. Älskade atmosfär, och den har du fångat så otroligt bra i dina bilder!
Kram Lizzan

Kommentera här: