Pashley Manor gardens

 
 
Ifjol besökte jag några fina trädgårdar vid mitt besök i England. Min snälla vän Pat, hade ordnat en arrangerad busstur till Pashley Manor gardens, en av dom första dagarna som jag kom till henne. Efter flera timmars bussfärd kom vi fram, till den här vackra tädgården
 
 
Det fanns så mycket att se och upptäcka och jag vill inte missa en endaste vrå. Ni vet känslan av att kanske det är den enda gången i mitt liv jag kommer att besöka den här platsen. Då ser man sig noga omkring och njuter lite extra. Vi strövad omkring, tog lunchpaus på den fina terassen ( som jag kommer att visa sedan). När mina engelska vänner ville sitta kvar, så gick jag iväg på egen upptäcksfärd en stund. Vilka härliga minnen.
 
Önskar dig en skön söndag.
Här blir det en till inne och vilodag

Kommentera här: