Så lämnar jag allt det här .........

 
 
 
Så lämnar jag allt det här. Björkarnas land och alla stigar som jag har gått och älskar att gå på.  Men det fantastiska är också att upptäcka andra platser i världen. Där det inte finns några spår efter mig. Och jag tror att andra dörrar som kommer att öppnas, om man har ett öppet sinne.  Allt som kan hända, vilket äventyr som ligger framför mig. Resfeber deluxe och ryggelände.
 
Måste också beätta att björkarna på bilden fotade jag högt uppe på ett berg i Göteborg, i slutet av oktober. Där och då fick jag norrlands känsla, dom där sträva och knotiga träden som förmedlar så mycket känsla.
 
 
 
Har jag sagt att jag gillar att fota dörrar? Men det vet nog alla som känner mig. Och nog tror jag att det finns några fantastiska på Cuba. Hoppas jag hittar dom?
 
Kanske det dröjer innan jag lägger upp bilder här. Vi får se?
 
Men vill du se glimtar av mitt äventyr på Cuba, så följ mitt instagram konto: lissento
 
Var rädd om varandra. Idag. Imorgon. Varje dag.
 
Kram
 
 
 

Kommentera här: