Hope .................

 
 
Olika små vårtecken som kommer allt eftersom gör tillvaron mer hoppfull och jag måste säga att våren är alldeles extra välkommen i år. Igår blev det ett kort besök hos mina föräldrar med inköp av saker som dom behövde. Vi hann få en trevlig pratstund där vid dörröppningen till huset och det är något annat än att prata i telefon när man får ha ögonkontakt med varandra.  Med mig hade jag också ett av barnbarnen och det uppskattades nog lite extra för dem att få se och prata med honom. Kramar fick vi hoppa över den här gången.
Innan vi åkte iväg, lill-killen och jag, så hade vi frågat om lov att få plocka en liten bukett med söta små Scillor ifrån deras rabatt. Blommorna fick sedan följa med hem.
 
Ha en fin torsdag!
• Kategori: StillebenTaggar: Blommor, Foto, Hoppfullhet, Inspiration, Scilla, Stilleben; • Kommentarer (0)

Kommentera här: