I flera år har jag längtat efter ett speciellt äventyr

   
  
Man får aldrig sluta att drömma och längta. Och i flera år har jag pratat om att jag vill göra en cykelresa till. Medan jag kan och orkar, vad vet man vad som händer i livet framöver?  Det gäller att greppa tag i sina drömmar och se till att dom blir av. Jag blir inte yngre av att vänta.
 
2013 gjorde jag en oförglömlig cykelresa i Vietnam
2019 så gjorde jag ytterligare en cykelresa, den här gången till färgstarka Cuba, som var helt fantastiskt.
Och nu är det dags igen 2024. Idag tar jag tåget till Arlanda för att göra en ny drömresa till Indien. Lite pirrig och väldigt förväntansfull på det kommande cykel äventyret.
( Förhoppningsvis blir det några bilder på mitt instagram: lissento under resan).
 
Här kommer några bilder ifrån mina resor i Vietnam och Cuba. Kameran ligger nu i min ryggsäck och jag hoppas fylla den med nya minnen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Av en slump så blev det att jag fick bo tillsammans med Karin på min Cubaresa 2019. Bättre resekompis och vän kunde jag inte få. Och tänk 5 år senare så ska vi dela ett nytt äventyr tillsammans. Jag är överlycklig. 
 
 
 Var rädd om varandra, mina vänner ♥
Och tack till alla ni, som peppat mig inför den här resan.
 
• Kategori: ResorTaggar: Bucket list, Cuba, Cykelresor, Hälsa, Indien, Reseminnen, Tacksam, Vietnam; • Kommentarer (0)

Kommentera här: