Minne. Kvarteret jag bodde i Portslade

 
 
I dom här kvarteren bodde jag i Portslade ( England). Det stora huset där till vänster har det varit ett bryggeri, men nu är det ombyggt till lägenheter och längst ner en träningslokal. En glimt av en fin stenkyrka längst upp till höger. Och allt sammans är fortfarande så genuint engelskt och här trivs jag att promenera omkring, när jag är där.
 
 
En annan vinkel.
 
Jag tycker så mycket om att fota och bilderna bir många. Men det kan ta sin tid innan jag visar dom. Så mycket annat händer i livet och ibland bara att ta det lugnt. En favoritstund är att sitta vid datorn och redigera bilder. Alltid. Nu ska jag ringa ett viktigt samtal. 
 
Hej onsdag, en mitt i veckan dag 
 
🍂🍂🍁
• Kategori: EnglandTaggar: Brighton, England, Inspiration, Resor; • Kommentarer (0)

Kommentera här: