Brember - ett litet engelskt samhälle

 
 
Så himla bra att man kan ta bussen till olika små engelska samhällen. Brember är också en sådan där genuint charmig plats att besöka. Här ser det ut som tiden har stått still. Gamla fina hus bevarade. Längst upp på den lilla kullen ser man ruinerna  av slottet i Brember  
 
 
Vi vandrade gatan fram
 
 
Tittade lite på det här huset
 
 
Längre fram här på gatan såg jag något ovanligt häftigt. Mer av det senare, kanske imorgon.
 
Sedan i tisdags är jag hemma. Livet pågår, jag har jobbat. Pysslat om lilla mamma. Träffat vänner och fått lite kramar. Börjat plocka ihop i kolonin, jag har det jag gör. Roar mig med att titta på bilder  ifrån min Englandsresa och kommer mest att visa av det länge än. Kameran får vila.
 
Ha en skön september söndag

Kommentera här: