Promenaden längs havet till Brighton

 
 
En alldeles svårförklarig känsla är det för mig att promenera längs havet in till Brighton. Alla minnen som jag har därifrån. Som när jag gick där för första gången ensam och nästan nöp mig i armen av glädje att nu är jag här. 
Den känslan har aldrig försvunnit, likadan varje gång.
 
 
Jag har gått där med fina vänner jag har träffat på skolan. Haft sällskap av min engelska vän. Jag har cyklat, jag har joggat och promenerat där med mitt ex. Det här är en fantastisk plats och jag delar nog den känslan med många. 
 
 
Mycket i världen är upp och ner, men man kan inte låta den känslan ta över.  Det här huset efter stranden är speciellt och en turistattraktion. Brighton har en alldeles speciell plats i mitt hjärta. 
 
Så är onsdagen här och ännu en septemberdag är här.
 
🍂🍂🍂

Kommentera här: