Underbart att hitta fina små undanskymda platser

 
 
Jag kan ju inte låta bli att gå den där extra svängen när jag hittar till små undanskymda platser. Dom som ligger en liten bit ifrån huvudvägen. Här gillade jag alltifrån stenhusen till murarna som omsluter allt till en skyddande vrå. Inte att förglömma dom fina trädgårdarna som här på den här platsen.
 
 
Lite vilt härligt blommande rosenskära
 
 
En sned bild, inte så lätt att fota på avstånd, i dålig vinkel. Men lite charmig är den här gamla bilen.
 
 
Så himla engelskt och fint stenhus.
 
 
Här står jag vid huvudgatan. Min engelska vän tog en liten paus och väntade på mig, medan jag gick in för att se vad som fanns bakom hörnet. Älskar att bli överraskad och ofta så får jag se något extra fint.
 
Helg igen och jag är som sagt hemma i Sverige igen. Och livet pågår för fullt. Men har så många bilder ifrån min resa som jag vill dela med dig. Må så gott och ha en trevlig helg.
 
🌸🌿🌸🌸

Kommentera här: