Kommentarer:

1 Karin:

Verkligen en vacker bild! Älskar den litet slitna känslan av höstlöv på väg att förmultna. Ang fotokursen blev inget datum bestämt. Det var litet problem med ledaren som hade för mycket att göra. Men vi planerar fortfarande för en fotokurs i höst. Vi har fler ledare på G.

2 Marianne:

Håller med om att det är en vacker bild och höstens färger är fantastiska men jag vill verkligen inte att det ska vara höst.

3 anki:

ja nu är hösten här.. jag hoppas vi får fina höstfärger i år, en del år är det dåligt med det.. :-)



ha en skön måndag

4 Fia:

Färgprakten på hösten är ofta bedövande vacker. Ljuset blir annorlunda också, mjukare , vilket lyfter fram färgerna så fint.

5 Carina:

Vackert fångat höstens färger.

6 Peter:

Skön höstkänsla i den här bilden.

Hösten börjar så sakta smyga sig på....suck

7 InneoUte-Malin:

Jättevacker bild. Bilden skvallrar i mitt öra att hösten snart är här. Det lilla gröna på lövet säger dock att det inte RIKTIGT är dags än. Det gör mig glad! :-)

8 Kerstin:

Ja nu är det bara att erkänna att hösten är här. Men det är inte bara saknad av sommaren vi ska känna, hösten är så vacker den också. Det syns på ditt löv, alla sprakande färger och den höga klara luften. Det är mysigt. :)

Ha en fin dag, Lissen.

9 Anna tassar in..:

Lissen det är som en tavla..du den där gråtonen på stenen är ju så vacker..och så sprakar det till med ett löv..mer än så behövs verkligen inte..du kan fånga det enkla så fint..och tänk vad det passar mig bra..för du vet ju Min stil är enkel..



Kram på dig du..lilla Gotländskan..

10 Karin:

Det är ju bara att konstatera att den är här, hösten. Har aldrig tänkt att den går i regnbågens färger,men det gör den ju, fast alla färger får en lite brunare nyans. / Ha en fin dag!/ Karin



Ps. Din triss var riktigt fin, bra tolkning och bilderna blir jag bara härligt varm av :-)

11 Proforma - Irene:

Vacker bild! Hösten brukar ju vara så vacker med alla sina färger... men jag vill inte riktigt än!!!

Kram

12 Malin:

Får en att längta efter hösten lite med alla fina färger.

13 cat:

Vilka fantastiska färger och en härlig skärpa:)

14 Beate:

Lövet är suveränt. Det enda jag gillar med hösten är just färgerna. Här nere har vi inte så mycket av den varan (löv + färg) än.



PS. Kollegan som spelade golf i Sundsvall älskade staden. De spelade i Timrå och hennes golfbag rullade in i en sjö på banan.... Fortsättning följer (kanske) ska nog blogga om det imorgon tror jag. DS

15 Lajsan:

Jadu kompis...nu känns det att hösten nalkas. Men visst är det ljuvligt på sitt vis...och din bild är ljuvlig!!!

16 Soffie:

vackert men sorgligt att hösten redan är här!

17 Beate:

Jo då, du är i högsta grad delaktig i min bronspeng. Du har ju röstat på mig :-)

18 Lissen!:

Motivering till min bild av ett löv är:

Mitt i allt det gröna, syntes plötsligt spår av den tid som kommer. Lite vemod, men det kommer nog att bli bra......

19 Artlover:

Starka härliga färger. Snyggt!

Kommentera här: