Sol i Vemdalen.


En gnistrande sol, jag tror  inte det är sant!

Så många gånger jag har varit här, i ett vindpinat landskap och inte en tillstymmelse till sol.
Men haft trevligt ändå....... ni vet, små inre solar som jag har i trevligt sällskap!!!!!!!!
Men i år,,,,,,,,,, vilket guldläge............



Vill dela den dagen med dej!

Här ser ni två av mina vänner, som glider fram i spåret, med lätta fötter!
I det vintervita Vemdalen, men innan vi kom hem hade farten mattas betydligt,L!

Nu ropar tjejerna på mej..... dags för bastun............

Kram till er alla.................

( Har tagit en massa bilder och känner mej så glad över kameran.  Min kamrater har varit tålmodiga med mej, när jag har tvärstannat och "sett bilder". Kan det bero på att dom känner mej vid det här laget??? Snart, snart ska jag visa dej också.)

Kommentarer:

1 Jill:

Å vad härligt! Förstår att du bara NJUTER. Önskar dig en riktigt fin helg.



Och ja...konstnären till föräldrarnas tavla är från Sundsvall. Den är iaf inköpt på vernisage i Sundsvall. Det kommer jag ihåg...dock inte vad konstnären i sig heter...

2 Anonym:

åå va fin bild :D



HA en trevlig helg!

Carro

3 Carina:

Så grymmt....det är som en reklambild.

Jag sitter här och ler när jag ser ditt inlägg :)

4 anneli:

Men tjejen...det här ser ju helt fantastiskt ut! Vilket väder, vilket landskap, vilka tjejer - UR SPÅR!!! Hör jag någon ropa där....NEJ VÄNTA, JAG SER BILDER!!! säger en annan.....förstår att du nog skulle villja ha kameran i pannan, likt en pannlampa...ha ha ha...var inte det en jättebra idé!! Hejåhå..bast och kosa på!!!

5 Proforma:

Åh, en sån bild! Bara snö så långt ögat kan nå... och klar himmel... underbart! Jag har sett så mycket snö på bloggar denna vinter att jag tror jag börjar tycka om snön... i alla fall vacker att se på!

Bastun var skön, kan jag tro!

Ha en fortsatt trevlig tid på fjället.

Kram!

6 Anna:

Men hallå där.. va..i snövärlden..du jag myser när du säger att du är glad i din kamera..det är ju bara så härligt..ha det bäst o njut nu..och du när man får sådant väder att fotografera i är det ju bara underbart.kram från Anna

7 Mia:

Ja, det var en vacker vinterbild.

8 Ninni:

Ohhhhh SOL och ljust, här det bara grått grått blir tokig snart.



Kramen

9 Kerstin:

Vilken underbar bild. Och solen, som jag längtar efter att få se solen.

Det måste ha snöat rätt ordentligt där. Skylten för leden ser ut att ha ett tjockt snötäcke på sig.

Njut allt du kan, snart är du tillbaka i det grå väder vi har haft som ett lock över oss alldeles för länge. :)

Ha det riktigt gott.

Kram

10 vivan:

Härligt,med skidtur och solsken!

ha en skön helg! Kramen!

11 Solvarma Irene:

Hej!



Vilken alldeles fantastiskt underbar bild, där skulle jag kunna tänka mej att vara :)



Ha det gott gott.



Kram Irene

12 Ninni:

När du är hemma igen har du en utmaning att hämta hos mig..kram

13 Fia:

Vad underbart det ser ut! Är det ok om jag slänger på mig skidorna och följer med?

14 annette:

Så underbart Ni ser ut att ha det, NJUT!!!



Kramen //annette

15 Malin:

Men åååååååååååååå vad fuskigt!!!! Vi har oxå åkt skidor idag, min bild är låååååångt i från lika idyllisk....



Ha en fortsatt trevlig helg.

16 Malin igen:

...och ingen bastu blev det heller...hmmmm

17 Ninna:

VÄLDIGT härlig bild. Vilket lugn och vilket solsken!! Njut, vilket du säkert gör.

18 AnnaKK:

När vintern ser ut SÅDÄR, ja... Då kan man bara inte annat än älska både snön och kylan!? :-)



Hoppas det fortsätter i samma stil resten av vistelsen också!?!

19 Carina:

Jag är in och tittar på din sol igen...inte blev det så här idag inte :/

Har en utmanning som du kan ta tag i när du kommer hem ;)

20 elena cn:

Åh, man riktigt känner kylan när man ser den snötäckta stolpen som står där vid spåret. Jag hör hur det knäpper och kanstrar i snön när ni drar fram i den för övrigt tysta naturen.

Nej, nu hör jag skratten fån bastun och tycker mig ana några rödblommiga ansikten...

Vad härligt ni har det!!

Kommentera här: