Vykort till Moa



Hejsan lilla Moa

Undrar du var matte har tagit vägen? Eller bara myser du med din extra matte och husse.
Vet ju att du brukar få gå många små promenader och få ett tuggben nästan varje dag, av dom .
Kliad blir du säkert också, det gillar ju du, eller hur!
Hej hopp och galopp på dej vovsingen, vet ju att du har det så bra

Matte kommer snart. Först måste jag bara få bada här i Thailand, kanske snorkla och se "akvariefiskar"
Åka båt till okända öar, äta mat jag aldrig smakat, se och uppleva saker jag inte gjort förr.

Sedan Moa, kommer jag hem och går mina promenader med dej igen.
På härliga välkända stigar.För allt har ju sin tjusning.
Men på olika vis.

Hälsa kramar till extra matte och husse.

Kommentarer:

1 Beate:

Å Gud vad söt Lissen. Ja Moa då förståss, men din text är ju så himla gullig. Moa väntar nog på dig i Sundsvall ska du se. Du har väl köpt ett thai-ben åt henne hoppas jag.

2 Carina:

Klart lilla Moa förstår att matte måste få gå på lite okända stigar långt,långt bort ibland...där inte hon skulle trivas så bra

3 Ninni:

Underbara söta voffsingen klart hon saknar dig!

Men forsätt att njuta av din härliga Thailandsvistelse.



Kram kram

4 Lena:

Vilka otroliga ögon lilla Moa har !



Men nu vill jag se mer underbara bilder från Thailand, att trösta mig med, här i det gråa Sverige.

Fast idag har det börjat snöa .

5 anki:

det blir nog ett kärt och glatt återseende när matte och Moa ses.. :-) hoppas du har det härligt i Thailand ......



ha det skönt

6 Mia:

Så vacker Moa är och hon undrar säkert var matte finns... Men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge... och det tror jag Moa har insett. Sedan fick ju ett så härligt vykort från dig!

7 marie selin:

Men gu`Anette va gullig du är! Moa längtar nog efter dig! Sin gulliga matte...men hon har det säkert super hos "extramatte o husse". Njut nu...fast det behöver jag inte säga för det vet jag att du gör! Kul ska det bli att träffas igen! Kramelikram (vad söööt hon är, voffsingen)

8 Marie:

Åh, vilken bedårande liten sötnos!!! Ja, det var nog det sötaste jag sett på länge!!!

9 Lillsnörpa - TÄVLING PÅ BLOGGEN:

Bilderna på din startsida är helt otroliga!

10 Ninna:

Väldigt fina bilder på din fina hund, Moa!!

11 InneoUte-Malin:

Klart Moa saknar matte. :-) Hoppas att du har det ljuvligt!

12 Jill:

Å hon kommer bli så glad när du kommer hem! Även om hon har det bra så här ju matte alltid bäst.



Låter som du har det härligt i Thailand. Själv har jag haft en mysig vecka i Sundsvall, kom hem idag med halsont i bagaget. Man får offra sig ibland...



Ha det fint!

Kommentera här: