Kommentarer:

1 ElinsPhoto:

Vilket härligt foto!

Ha en fortsatt bra onsdag.

2 Pia:

Härlig nyårsbild!

3 Proforma - Irene:

Det är nästan så man längtar till nyår... fast nej! Snygg bild!

Ha en bra dag, Lissen!

Kram

4 InneoUte-Malin:

Vad är bättre för att symbolisera nyår än raketer. :-) Snyggt! Så snygga bilder tas kanske inte efter champagnen på nyår... ;-)

5 Anna dansar in..:

Oj men du så härlig bild..alltså hur är det möjligt att få med så pass lång eldkvast..hmmm kanske flera raketer samtidigt förstås..



Mmm jo men du visst är det härligt med gamla nycklar..jag tycker absolut du ska hitta på något med dem..



jag har en hängande på väggen här..med en etikett/tag där det står

"nyckel till framtiden" :)

6 Birgitta:

Snygg nyårsbild!

7 Ulla:

Tack för att du påminde mig om nyår. Nu har jag bokat hotellrum över nyår. Eftersom mannen och jag firar 20-årig bröllopsdag så vill vi crazya till det och sova på hotell

8 Marie Carpe Diem:

Härligt firande!

9 soffie:

Judiskt nyår det visste jag ej att det va idag,

tack för den kunskapen:O)

Fin bild

10 veronica-ifokus:

Verkligen snyggt och naturligtvis klockren tolkning!!! =)

11 Beate:

Konstigt nog visste jag att det är judiskt nyår idag. Ja, jag förstår att du inte tror mig, men min kollega är gift med Asher, som är från Israel och hon berättade. Så jag är extra glad över den härliga bilden.



PS. Om du såg mina försök till "raketbilder" skulle du skratta ihjäl dig. DS

12 Maria Berg:

ja, snart är vi där igen. Och egentligen så är detta fösta dagen på resten av våra liv GOTT NYTT ÅR!



/MB som har nycklen till min mans hjärta (å mina tre små flickor).

13 Mariann L:

Läcker bild, ser ut som den tänkt spricka upp där i mitten men ångrat sej!

Kommentera här: