Resan .........





Dom senaste åren, har jag gjort en resa till ett nytt land.

Ett land där jag håller på att lära mej ett nytt språk.

Där känslan och magin förmedlas med bilder från min kamera.
Men också orden och stämningar, som formas i mitt inre och sätts på pränt.

Inte visste jag att jag skulle förtrollas så ...............

Bilder och ord, som sätts samman,
Resor, i min vardag, semestrar och i möten med männsikor.

Helt klart, har jag inspirerats till denna resa,
av familj, vänner både i bloggvärlden och i verkliga livet


Alla goa ord jag fått under resans gång, tack tack.


RESAN FORTSÄTTER, det finns alltid något nytt runt hörnet!

Fototriss
har tävling i dag, temat är EN RESA

Solresor
är sponsorer och jag skulle vilja besöka Vietnam

Kommentarer:

1 AX:

Väldigt fina bilder, och det är väl nästan alltid möten med människor som ger mest.



Ha en bra kväll!



AX

2 Mia:

Du har en award att hämta hos mig om du vill.

3 Kerstins foto:

Vilken fin tolkning till temat, Lissen. Precis så där känner jag det också. Det är verkligen nåt speciellt med foto. Vilka möten det blir, vad mycket man lär sig och så himla roligt det är.

Vackra bilder, vintern är verkligen här nu.

Ha en fin kväll.

Kram

4 Beppan:

Fin tolkning - en fantastisk resa. som flera av oss genomför...

Och vackra bilder på en kylslagen årstid :-)

5 brak:

kanooonBilder ,-)

6 Pialotta:

Absolut.. kameraresor är vi så många som gjort, vilket är så himla kul.. finfina bilder och text:)

Kramar till dig du fina:)

7 Linda:

Jag bara älskar dina bilder!!



Kram Linda

8 Beate:

Du har kommit väldigt långt med din resa Lissen. Dina inlägg som är en härlig kombo med bild och text är suveräna, men det har jag ju sagt så många gånger.



PS.Helt annorlunda tolkning på temat - ytterligare en pluspoäng:-)) DS

9 Hans af Ekenstam:

Vilken underbar text du skrev till dina fina bilder.

10 LEna Norgren:

Din text och dina bilder berörde mej.....det där ensamma trädet får väl representera känslan av att lära sig något nytt...ibland känner man sej ensam en stund...men vågar man kommer man frammåt och närmare!

11 Gunsside:

VAKKERT - vakre bilder til ukens fototriss !

Ha en fin uke :)

12 Carina@PocoLocoCreativo:

Störtsköna bilder! Vilken underbar färgton du har skapat!

13 Jane:

Så vackra bilder och så vacker tolkning med texten till - håller tummarna :)

14 Camilla - Bilder Av Livets Lust:

härliga och helt underbara foton du bjuder på i din blogg...

Vackert fotat och snyggt redigerat!

15 SoF/Blindstyre.se:

Du är bra du Lissen...



Tack.

16 Kala:

Beautiful composition and processing in that first image.

17 Kerstin:

Fina bilder! Jag håller med om att det är en spännande resa detta att fota och att lära känna nya människor genom att blogga. Kul är det!

18 Anna ..dansar in:

Mmmm du så härligt..jag älskar den resan..att få leka med ord o bild är magiskt.

19 Lena:

Jag förstår inte hur du bär dig åt människa! Otroliga bilder! Berätta!

20 soffie:

wow vilka vackra bilder å va fint du skriver,

kram

21 Leovi:

Beautiful compositions with a very attractive language. I love it.

22 Petra:

Det är så kul att titta in här för man möts alltid av så fina och annorlunda bilder! :-)



Ha en bra kväll!

23 viola:

Ja er det ikke et vakkert land vi har "forvillet" oss inn i..! ;) Utrolige vakre bilder du har her!! :)

24 Barnens Hjältar:

Åh, finast hittills tror jag :-)

25 Misswhatsit:

En vacker tolkning och underbara bilder!

Ha det gott!

26 Marie F:

WOW tjejen! Vilka bilder. Älskar den översta, den understa och den mittimellan (hihi)



Vart har du flyttat, nu skäms jag....vad har jag missat?

27 Anni:

Vilken finstämd och vacker resa du bjuder på!

28 Josefine Bergqvist:

Underbara bilder! Gillar dem mycket. Sååå fin redigering!

Kram till dig

29 Vickan:

underbar triss! har också en http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2010/11/en-resa.html

30 Helena på Fototriss:

Grattis - du är i final i Fototriss tävling! Omröstningen pågår fram till söndag kväll, lycka till!

31 Sol:

Nydelig........både ord og bilder;-) En aldeles flott triss...

32 Kerstins foto:

Grattis till finalplatsen, Lissen! :)

33 Ninni/fotografia:

Vad kul att du kom till final! Grattis! Vackra bilder och en fin text...som vanligt :)

Ha en skön helg!

Kram Ninní

34 Ninni/fotografia:

Vad kul att du kom till final! Grattis! Vackra bilder och en fin text...som vanligt :)

Ha en skön helg!

Kram Ninní

35 lovisa:

fina bilder!

36 Elisabeth:

Grattis till finalplats. Jag gillar verkligen dina bilder. Du har min röst

37 Solvarma Irene:

Underbara och "varma" bilder och många grattis till finalplatsen. Självklart röstar jag på dej.

38 Rajson:

Vill också gratta till finalplatsen.

Din triss är väldigt vacker, välgjord, kreativ och suveräna bilder!

39 Marina:

Tycker även om din bildtext. =)

Grattis till finalplatsen!

40 lina:

ÄLSKAR första bilden!

41 marika:

så vackra bilder!!!



http://fashionisnotimportantitseverything.blogg.se/

Kommentera här: