Sista september




Dagarna springer bara i väg och jag med dom, tycker jag nästan.
Blir nästan förvånad att det är dags att vända på ännu ett blad på kalendern.
Mycket roligt fixande här hemma under September och igår monterades min nya säng ihop.
(Fast inte med dom ben jag vill ha, dom kommer v 45. Men om IKEAs service har jag bara gott att säga om.)
Nya hissgardiner satts upp i sovrummet, fast dom ser vind och sne ut (får fixas till någorlunda).

Igår på eftermiddagen, tog jag en långpromenad i ett solvarmt Sundsvall.
Jackan lämnade jag hemma. För ett linne och en jeansskorta var fullt tillräckligt.

En sådan varm höst vill jag gärna fortsätta att ha!

Och du, visst kan ett ormbunksblad vara sååååååååå vackert!

Hos NF Macro, hittar du "små" vackra bilder

Kommentarer:

1 Tigris:

Naturen är formidabel!

:)

2 Helena Kulle:

Visst är det fint.

Här nere har vi det faktiskt riktigt kallt.

Men idag skiner solen på en blå himmel och jag sitter och gör flyers till jobbet. Hoppas på en fin helg :) På lördag är det loppis, hoppas man hittar nåt skoj :)

KRAM och hoppas du får en mysig dag.

3 Lena:

Jaaaaaa, ibland får man titta riktigt nära för att se skönhet. Själv förderar jag att stå lite på håll när jag kikar i spegeln.... beroende på att jag blivit lite långsynt med åldern. Vad trodde du ????

4 Maria G:

Snyggt och vackert!

Fint i svarvitt.

Ha en riktigt bra dag!

/Maria

5 Kerstin:

Ja, det är verkligen vackert. Fint även i svartvitt ser jag här. :)

Ha en härlig höstdag, Lissen.

Kram

6 Anneli - A'la Foto:

SÅ ovanligt att se en sån här bild i svartvitt! Det gör lite ont men den blev härligt grafisk! Snyggt!



ha en fin torsdagskväll!

7 Lena Rollmar:

Härlig bild!

8 Anna ..dansar in:

Jaaa verkligen sååå vackert..kontrasterna..me like...

9 Beate:

Riktigt WOW!!! Denbilden skulle du rama in och hänga upp på väggen. Skulle passa finfint brevid björken i hallen som kontrast till den snirklade ramen.



PS. Visst rinner tiden bara förbi tycker jag... fortare och fortare. Å ni verkar har varmare än vi här nere. Frost för första gången inatt. Burr burr. DS

10 elena cn:

jag gillar ormbunkar jag!! Speciellt när de fångas så här fantastiskt på bild:)



Ja, nu är jag lite piggare men snoret hänger kvar. Det hindrar mig inte från att spela basket...och vår andra match vann vi också:)

Annars är det fullt upp så att ögonen nästan blöder...var på föräldramöte för dotterns innebandylag. Naturligtvis åker jag på att jobba och hjälpa till där också fastän jag försökte låta bli...

11 ✫ Jenny Ölmebo ✫ Fru & 4 barnsmorsa ♥:

Härligt å sova i en ny säng :)



Ja på denna bild var den fin iallafall :)



Kram

12 Proforma - Irene:

Fantastiskt vackert! Och vädret också, även här! Visserligen hade vi frost igår natt men idag har solen lyst och jag har hängt tvätt ute! Ska snart krypa ner i sängen och känna doften, älskar tvätt som hängt ute på tork!

Kram

13 Janneke:

What a great Macro shot!

Love this pic :D

14 Josefine Bergqvist:

Åh så fräck denna bilden blev i svart-vitt! Kan verkligen tänkan mig denna som en tavla på väggen! Snyggt!

En trevlig helg önskar jag dig!



Kram Josefine

Kommentera här: