Kommentarer:

1 Mamma E & Grabbarna:

Åh, det gillar jag skarpt! Speciellt den stora skylten.

2 Marianne:

Det ser ut som ett mysigt gammaldags café.

3 Anonym:

http://stylegirl.se - trendiga smycken till otroliga priser!



Sugen på nya smycken till ett lågt pris? Kolla in http://stylegirl.se , och missa inte vår sommarutförsäljning!



IDAG ÄR DET FRI FRAKT PÅ ALLA BESTÄLLNINGAR, PASSA PÅ!

4 SoF:

Men ÅHHHHH...!

Alltihop är ju som ett stilleben.



Tack Lissen!

5 lovisa:

vad mysigt:D

6 SigridfraEnget:

Gillar!!

7 Ting o Tankar:

Fikadags inomhus. Perfekt!

Fin bild, vackra färger!

8 Erik "Semlan":

Allt hänger liksom ihop. Fullt med detaljer, nostalgi verkar det finnas på väggarna. Läckert foto. :-)

Anar att det är taget någonstans längs någon kust, med tanke på boken till höger... fast jag har ingen aning om var?

Visste du att vi har så mycket kustlinje att varje svensk skulle kunna ha 39 meter strand & kust för sig själv.

9 Beate:

Verkligen ett charmigt café. Gillar speciellt Cocal Cola skylten... trots att den egentligen inte har så mycket med ett café att göra...

10 lovisa:

sv: ja det är skönt:D

11 Lena o Tommy:

Snyggt! Lite retro!!

12 Malin:

Så mysigt det ser ut. Passar verkligen klockrent ihop med din egen header. :-)

Kram Malin

13 Annelie-Singapore:

Wow, vilket charmigt fik och snygg bild.



Tack för kommentaren på bloggen och på fredag åker jag till Rawa Island igen och ligger där under en palm och njuter hela helgen.

14 Jill:

Härlig bild på härliga detaljer. Mysigt med cafféer med det där lilla extra.



Hoppas du har en fin onsdag!

15 anemonen:

Här skulle jag inte ha något emot att sitta ner och ta en eller två koppar kaffe. Ha en fin dag.

16 Lena Rollmar:

Läckert!

17 4U2:

Rent och fräsch, det gillar jag!

18 Ingrid Andrea i Den Hemmelige Hagen:

En kul kafè!

19 johanna:

Snygg den stora skylten är....Kram j

20 soffie:

mysigt att gå på cafe'

gillar den cocacola skylten,kram

21 Carpe Diem:

Hej vännen. Tack för din kommentar. Jo jag är nu ääääääntligen klar med studierna och idag fick jag besked att jag klarade examinationen. Lycklig så det pyser ur öronen, japp det är jag :-) Nu kommer jag bli mer aktiv i cyberspace så vi ses bland alla utmaningar. Kram på dig.

22 Kala:

Wonderful composition and tones!

23 Jane:

Nostalgiskt men ändå modernt - stilrent och snyggt :)

24 Fröken Fräken:

Nästan man blev sugen på att starta ett café, eller åtminstone få inreda ett! :-)

25 Anna ..takes a sneak peak..:

Underbart coolt..

26 Pysselfarmor:

Här vill jag fika - mysigt och mycket nostalgi!



nej inte egenodlade pumpor - har så in i 17 mycket sniglar så jag har slutat med det. Spelar ingen roll att jag plockar och lägger ut snigelfritt när inte grannarna engagerar sig. En snigel = 400 nya!

27 Maria Hägg:

Hej,

vilken härlig fika, den skulle jag behöva nu!

tack för en fin blogg!

Maria

28 Tant Marit:

Mumsig och mysig bild!

Kommentera här: