Eldnatten på Urkult





Tänk dej att sitta mitt i natten och mörkret är totalt, i en slänt, alldeles nära Nämnforsens brus. Plötsligt så är man inne i  magins värld, med virvlande elddans och mystiken är total när siluetter av sagoväsen bär runt ballong formade blommor (?). I bakgrunden hörs vackra körarrangemang och trummors taktfasta dunkande.

Annorlunda och skruvat, på ett härligt sätt.



Lite obegripligt var det, när alla tog av sig kläderna och satte drakar på sina huvud, i andra akten.

En skruvad Eldnatt, där jag ändå gillar det mesta.

Fototriss - temat är skruvad

Kommentarer:

1 SigridfraEnget:

Morsom tolkning av temaet!

2 Anna ....susar in..:

Du....det där är ju såååå coolt..

3 The one and only Nettan:

En så vacker triss. Elddans är riktigt vackert att titta på. En vän till oss uppträder med eld och jag får rysningar varje gång jag ser hennes show. Andra bilden är så vacker med bakgrundljuset som fångar det skira. Vackert trissat

4 Morten Pedersen:

Det ser ut som er realt show.

5 Barnens Hjältar:

Vad häftigt det ser ut!!

6 Beate:

Vilka helt fantastiska bilder Lissen! Du har då verkligen fångat atmosfären och stämningen till 100%. Helt underbart!!!

7 Rajson:

Kul triss där jag är mkt förtjust i andra bilden.

VAcker och mystisk!

8 Rantamor-På Näthinnan:

Hahahaha...vilken skruvad triss du bjuder på...

förstår att det var en underhållande kväll...

och så fick du uppslag till trissen....

hoppas att du har det bra i Sundsvall...

ska nedöver bara vattnet går och vi bli farmor å farfar....

spännande värre...

9 jacglenphoto:

Vad läckert - kan tänka mig att du sitter med ett knippe härliga bilder .. skruvat och vackert.



Ha en supervecka.

10 Kerstin:

Vilka härliga bilder från Urkult. Tänk att jag inte varit där (än) trots att det är ganska nära. Blev inspirerad när jag läser och ser dina bilder.

11 Tant Marit:

Vad läckert!

Önskar att jag hade varit där!

12 Kerstin:

Wow, vilka läckra bilder, gillar speciellt den i mitten. Ser smått magiskt ut. Fin tolkning. Vad kul du måste ha haft.

Må så gott, Lissen.

Kram

13 Barnens Hjältar:

Tack så mycket! Hoppas du får en bra start du med!

14 LEna Norgren:

Fantastiska bilder och klart skruvat, men ooooo så läckert!!!!!

15 Erik "Semlan":

Härligt annorlunda trissbidrag. Jag hade gärna varit där och njutit av eldnatten. :-)

Häftiga bilder som lockar.

Tycker tredje fotot är mest skruvat. ;-)

16 Sister Moonshine:

Skruvad triss, från mina hemtrakter. Eller i närheten i alla fall. Bra trissat!



/Åsa

17 cathrine:

OJOJ vilka bilder! Du är ju jätteduktig att fånga det där speciella!♥

18 Bildgatan:

Jag gillar verkligen skruvade tillställningar och det här arrangemanget tror jag att jag besökte hos dig även i fjol. Kul att se en gång till, men med andra bilder.

19 Mamma E & Grabbarna:

Jag förstår verkligen att det är en upplevelse! Bild nummer två är magisk! Kram

20 Charlotta:

Häftig triss från en häftig kväll!

21 anemonen:

Vilken fin triss och annorlunda och det gillar jag. Ha en fin onsdag. kram

22 Jah Hollis:

Det var originella varianter på ”mitt” skruvade tema. Och säkert en upplevelse att se ”på riktigt” (ja, bilderna är fina med).

Kommentera här: