Kommentarer:

1 LissenTo:

Ska gå den kortare sträckan Porto - Santiago de Compostella = 25 mil. Blir nog ett äventyr :-)

2 Barnens Hjältar:

Oj, vilken vandring, är 25 mil kortare :P

Friskt vågat :-)

3 Kerstin:

Då förstår jag att du behöver träna;=) Blev lite nyfiken på den vandringen när jag läste Agneta Sjödins bok. LYCKA TILL!

4 brak:

Härligt

5 Anneli:

wow! den skulle jag också vilja göra. Ska bli spännande att följa med dig i ord och bild.

6 Cecilia Artista:

Så klokt att du är ute och tränar nu!

Den vandringen blir nog en stor upplevelse!



Förra året när vi bilade från Spanien hem till Sverige så åkte vi genom hela Portugal, bl a till mysiga Porto och sen upp till norra Spanien och Santiago de Compostella.

7 ElinsPhoto:

Men vad läckert, jag älskar att vandra. Det blir nog underbart!

8 Karin:

Så duktig du är!

9 Anonym:

Ohh..Vilken bra bild på dig!! Du ser ut som vilken "30-åring" som helst..! O;) Vi hörs Kram



Mvh/// ES...

10 SoF:

Precis vad jag tänkte på också Lissen, när jag såg ditt bidrag.

En inre resa...fast jag behöver ingen fysisk träning för att utföra den hemma i soffan. ;)

Gissar dock på att vi kommer att möta både lika och olika typer av utmaningar.



Stort lycka till med både träning och utförande!!



11 Ting o Tankar:

Härlig glad-sommarbild!

Lycka till med ditt sommarprojekt.

Kram.

12 Lisa:

Vilken härlig vandring du har framför dig!

13 Beate:

Wow!!! Vilket projekt!!! Du ska väl inte vandra hela vägen från Sverige antar jag;-)

En härlig bild på dig åsså har jag ett resereportage att se fram emot också:-)

14 SigridfraEnget:

Et spennende prosjekt! Lykke til!!!

15 cathrine:

Lycka tillKram, duktiga du!:)

16 Erik "Semlan":

Kan nog vara bra att träna lite före den "promenaden". Imponerande, 25 mil. Aldrig fel att motionera. Blev ju ett snyggt foto. :-) Många som vill vandra den leden (min sambo är en, jag är inte lika övertygad). Kan tänka mig att det blir en upplevelse. Lycka till och glöm inte kameran. ;-)

Hoppas det blir många intressanta inlägg.

17 anemonen:

Wow det är veckans häftigaste projekt här. Jag blir lite avis på ditt projekt. Jag älskar att vandra men tyvärr kan jag inte vandra så länge numera. Men jag glädjer mig faktiskt å dina vägnar. Det skall bli spännande att få se dina bilder därifrån. Ha en fin kväll.

18 Barnens Hjältar:

Ja jämfört med 80 så låter ju inte 25 så mycket men det är ganska mycket ändå :P

19 soffie:

å va fin du är,Hur lång är den vandringen,måste vara helt fantastiskt att uppleva det,må gott

20 Lena Rollmar:

Fin bild på dig. Jag skulle också vilja gå den sträckan. Jag tror att det är en rejäl hälsa för själen.

21 soffie:

såg nu att du skrivit att det är 25mil du ska vandra hur många mil är det tänkt att ni ska gå/dag?häftigt att göra en sån grej,

22 Beate:

Svar: Wow, vilket sommarprojekt. 25 mil. Nu googlade jag att den längsta dagsetappen är 35 kilometer och den kortaste 17. Vilket äventyr du ger dig in på säger jag bara. Den längsta sträckan jag någonsin gått är 15,8 km och då var jag död i två dagar efteråt.

Ska bli hur spännande som helst att läsa om hur det gick för dig. Undrar om du släper med dig din dator... tror nog inte det;-)

23 Kerstin:

25 mil!!!!! Puh, jag blir trött bara av tanken på det. Du är så himla duktig, hoppas att det blir en riktigt lyckad vandring. Självklart blir det en hel del bilder därifrån, man kan inte vandra utan kamera, eller hur? ;)

Ha det så gott.

Kram

24 Eva:

Åh! Vilket härligt sommarprojekt! Lycka till!

25 Ordlös Onsdag:

Tack för Ditt bidrag till Ordlös Onsdag-utmaningen!

Vi gläds över alla kreativa tolkningar och fina bilder till veckans tema.



Varma hälsningar: SoF och tPix på OO!

26 Pysselfarmor:

Ahh vilken härlig vandring du ska ge dig ut på. Är den här vandringen på 10 dagar? I så fall är det ungefär 2-3 mil per dag och då går det jättebra!

Har vandrat i fjällen med rejäl packning och avverkat denna sträcka....men vatten behövs - tänk på att dricka mycket.



Apropå mitt "skämt" att slita mig från gården för att åka till Näsåker på Urkult en kväll så får det nog vänta....det är tur och retur på 60 mil. Och har man åkt nästan 90 mil till gården så är man inte så alert att ge sig iväg på en sådan resa som är mer än halva vägen hem igen ;-)

Det får nog bli när jag är "panschis" när jag vistas längre perioder här. Det finns så mycket skojsigt på närmare håll ju.



Lycka till med vandringen det där grejar du!

27 elena cn:

Sååå coolt! Vilket äventyr:) Det låter jättespännande!!! Hur kom du på att göra denna resa? Har ju släktingar i Spanien och åker dit ofta men jag har aldrig varit i de norra delarna. Det blir säkert en häftig upplevelse. Go girl!!

Kommentera här: