Bye, bye 2011 - thank you for everything.

 


Ibland får man små glimtar, med oväntade ögonblick.
Som rosa skir blom.
Inte kunde jag ana att det redan blommar.

Här viner kallare vindar, mer vinterlikt i min hemstad, Sundsvall.
Än promenaden runt i Botansika Trädgården i Göteborg, den 26 december 2011.
Visst är det svårt att tro?

Vad som väntar där runt hörnet på det nya året 2012. Det vet vi inte, men det ger förväntanskänsla.

Livet kan vara otroligt, oförutsägbart och så spännande!

Ett fantastiskt GOTT NYTT ÅR önskar jag dej!









Kommentarer:

1 Karin:

Gott nytt år!:)

2 Annixen.:

Gott Nytt År! OCh tack för alla fina bilder du delat med dig under året!

3 Marie:

Gott Nytt År till dig blogvän!!

Kram

4 Barnens Hjältar:

Gott nytt år!

5 InneoUte-Malin:

Vilken underbar bild Lissen!



Gott slut och gott nytt! :-)

Kram Malin

6 Ninni:

Härlig bild..Gott Nytt år..kram

7 Caroline:

Tack så mycket och gott nytt år på dig också!

8 Mari:

Ett Gott Nytt År till dig !!!! Fina bilder från digg gångna år =) / Mari.

9 anemonen:

Tack för i år och Gott Nytt År. Vackert och skirt. På min promenad i går såg jag gröna knoppar på en buske. Sanslöst tidigt. Jag tar nog samma vända idag och tar med kameran.Tack för en inspirerande och trevlig blogg. Inger

10 Beate:

Önskar dig också ett spännande 2012 - om jag inte redan har gjort det, men det tål ju att upprepas!

Ingen snö här heller idag, men minusgrader... bra för humrarna;-)

Vi ses nästa år:-)

11 Gärdsmygen:

Gott Nytt!

12 Malin:

Tack detsamma fina du!!

13 Mia:

God fortsättning, även om det nya året inte har så många timmar på nacken L

Ja, det kommer att bli ett spännande år, det tror jag och det sägs ju att om man önskar nåt riktigt mycket, så slår det in...så vi önskar oss ett gott nytt år, tycker jag...Kram på dig!

Kommentera här: