Vem kan tacka nej?




Sommarvärmen smög sig på som en glad överraskning och jag fick finbesök av dottern och smågrabbarna.
Besök i lekparken, fika och utflykt till grönområdet här intill. Lovely!

Undrar om man kan hoppas på att helgen blir lika fin, även om det är jobbardags för mej?
Det vore något att få njuta sista sommarvärmen någon dag till, för oss alla.

Trevlig helg, allesammans!

( Spegeln som jag visar en bit av, är fyndad på loppis. Troligtvis ska den få stå på hyllan i vardagsrummet i höst).

Tema fredag - Annorlunda

Kommentarer:

1 Malin:

Åh vilken vacker bild! Spegeln, bokstäverna. Lovely! :-)

2 Beate:

Nu är denna fina spegel inte ett dugg annorlunda, sådana kanooooon fynd är ju normala för dig;-)

Visst ska det bli 22 grader till helgen om man får tro väderprognoserna. Ha en skön helg trots jobb:-)

3 Rantamor-På Näthinnan:

Du hittar då alltid snygga annorlunda fynd...

men stilfullt det ser man ju på dina foton hemmavid.



Tjingelingen.

4 Gärdsmygen:

Annorlunda med s:et upp och ned. Gillar din bild!

Kul med besök av barn och barnbarn och värmen ska stanna över helgen!!

5 carina/sinneskatten:

Den spegeln ser fin ut. Och bokstäverna är en ny drog för mig, för även jag har fastnat i wordfeud.

6 Morten Pedersen:

Vi får bare nyte varmen disse få dagene for den tar snart slutt. God fredag.

7 Ting o Tankar:

Det lilla man ser av loppisfyndet är snyggt. Vackert ornament. Onament, heter det så?



Glad fredag! Kram

8 Pialotta:

Lite annorlunda inlägg Lissen och fint inramat av bild och text :) Riktigt fin helg till dig oxså :) Kram

9 SoF:

Tack och detsamma till dig Lissen!

10 Lena o Tommy:

Spegeldetaljen ser annorlunda och väldigt fin ut!

11 anemonen:

Jodå det fina vädret skulle vad jag sett vara till i morgon men det blir sämre iaf här nere i söder.Jag blir alltid lika glad när solen tittar fram under den mörka årstiden. Jag påverkas starkt av mörkret. Därför är jag ute i ur och skur året runt minst en timme för att få dagsljus. Fotot är annorlunda och kreativt och jag gilla det skarpt. Ha en fin helg/Inger

12 sara:

en sådan spegel har jag också någonstans... kanske ska plocka fram den. :)

13 Erik "Semlan":

Läckert foto du visar upp. Den spegeln ser annorlunda ut. Blir säkert snygg i vardagsrummet. :-)

Kul fynda på loppis.

Snopet, inget om din vandring... ;-)

Hoppas som du på mer sol och värme.

14 Johanna S:

Väldigt snygg komposition och så skarpt - härligt foto i höstiga färger! Ja, hoppas det blir skönt i morgon med - just nu är det ljuvligt här!



Kramar Johanna

15 Jah Hollis:

Visst är det en annorlunda upplevelse med sommarvärme när det går över till oktober.

16 Irene:

Håller tummarna för fin helg! Hoppas det håller i sig en bit in i oktober också.

Om inte annat önskar jag dig en trevlig helg i alla fall även om du ska jobba!

Kram

17 Linda:

Vilket underbart äventyr ni har varit med om! Ni ska verkligen vara stolta över er själva!! :)



Om vi hade bott lite närmare varandra hade jag gärna hjälpt dig med styrketräningen! :)



Kram Linda

18 Gabriella:

SV: Tack för fina ord! Härliga bilder från Portugal o Spanien!

19 Amanda:

Älskar hösten! :)

20 Anneli - A'la Foto:

Verkligen en annorlunda tolkning! Åh så kreativt!!! Sån är aldrig jag.... ja, min mamma fick en underbar dag och precis som hon hade önskat sig med lagom av personer och bara trevliga! Och så klart massor av presenter som var härliga! :O)) Vad roligt att du gillar min bild på henne! Det värmer!



Jag önskar dig en trevlig helg!



kram!

21 Kerstin:

Snyggt! Vilket loppisfynd. Det är extra kul att fynda på loppis. Snyggt med bokstäverna.

22 Karin A:

Ursnyggt höststilleben! :) Älskar färgerna och spelbrickorna/bokstäverna. Kram Karin

23 SigridfraEnget:

Jättefint tolkat!

Kommentera här: