Som en dröm, i alla regnbågens nyanser.




Och jag drömmer mej bort och liksom svävar i minnena.
Regnsbågsvackert med dom klaraste nyanserna.

Framför mina fötter ligger äventyret
& jag går utan tvekan,

Vet vägen,
men inte vad som ska hända
om dagar som kommer att fyllas,
med sol, mättade dofter och människor jag aldrig mött.
Från många olika länder, på samma vandring, fantastiskt.
& två vänner som alltid hade kontroll på kartan och visste vägen. (Tack ♥)

& nuet var så närvarande och vardagen var långt bort.
......................
..............................

& ödmjukt kände jag glädjen att vara där och att jag fick fånga ögonblick.
Tänk, det trodde jag aldrig..........................

En bild från min Pilgrimsresa mellan Porto och Santigao De Compostela. På något sätt så blev det så att mina kompisar hade kontroll på kartan och vi gick igenom varje dag hur långt vi skulle gå och vilka finheter vi kunde se under dagen. Jag fick vara den som fotograferade och det var precis det jag ville.

& en toppenfin lördag önskar jag dej!

Fototemat, Veckans fönster - valfri

Kommentarer:

1 Hanna:

Helt underbar färgprakt! Förstår att vandringen var fantastisk och det är alltid bra att ha vänner vid sin sida som kan leda vägen.



Trevlig helg och kram!

2 Karin:

Otroligt vacker bild!

3 Basilica:

Grattis till en vacker kalenderbild.

4 SoF:

Jag tror att lika stort som resan var för dig - lika stort är dina bilder därifrån, för mig.

De har något alldeles speciellt!!



Soliga hälsningar från Västergötland och SoF

5 Victoria @ MY HAPPY HOME:

Wow, vilka färger! Underbar bild!

Kram

6 Sofie - Mamma till två små:

Sv: ingen affär jag hört talas om faktiskt! :)



UNDERBAR bild... nu längtar man lite smått till sommar och sol och värme..

7 judotter:

Tänk vad underbart att ta fram ett foto o låta hjärnan fyllas med minnen.

8 Mari:

Sv. :) Tack. Lägger upp det i bloggen, så fort jag gjort något utöver det vanliga.



Jättefina bilder fina du. Ha en bra helg !!!

9 Ninni:

Mmm underbart vackert.



Va skönt att få slippa kartan=) Fotografera är ju mycket roligare.



ha en fin helg..kram

10 Filmskribenten:

Gillar du att titta på film, men du har svårt att bestämma dig? Kolla in min filmblogg för tips. Tack på förhand <3

11 Beate:

Bra arbetsfördelning. Alla ska göra det dom är bäst på. Å en mästerfotograf ska inte behöva bekymra sig om kartläsning;-)

En härlig bild!!!

12 Erik "Semlan":

Vilken blomprakt! Vilka färger. :-)

Jag förstår att din vandring var fin. Sett många underbara foton. Kul att ha detta minne. Smart att du koncentrerade dig på fotograferandet.

Skymtar lite olika fönster i bakgrunden, behövs ju inte mer när det är valfritt. Läckert foto.

13 Klara:

Vilket vackert foto! Jag älskar de diffusa, färgglada husen i bakgrunden också:)

14 Anna ..tassar in..:

Mmmm du jag ser att bilden är från din resa..med bouganvillan så vacker i förgrunden..den resan har satt sina spår Lissen..det kan man verkligen förstå. Once in a life time..jepp så är det..

15 cathrine:

VaCKerT... :)

16 Tille - fotoblogg:

vilken fin bild!

17 llhertz:

Drömlikt vacker bild. vandringen i de omgivningarna och med de reskamraterna måste ha varit lätt. Och minnesvärd!

18 Klara:

Åh, tack så mycket! Och vad roligt för dig, har du tittat på någon speciell kameramodell?:)

19 Kerstins foto:

Så fantastisk bild, vilka färger!!! Det måste ha varit en njutningsfull om än strapatsfylld resa.

Önskar dig en fin söndag.

Kram

20 Jill:

Så fint du skriver. Och vilken fantastisk bild.

Själv sitter jag på flyplatsen och väntar på att vårt nyaste äventyr ska starta. Vi reser till Mexiko om ca en timme. :-)



Hoppas du får en fin söndag!

21 Fia:

Helt fantastiskt vilken färgprakt! Det är ofta så att naturens skönhet vida överstiger vår egen fantasi.

22 Tankar o Bilder:

Tänk så bra ni fixade det. Vännerna läser kartan och du fotograferar. Kan det bli bättre!

Trevlig söndag. Kram

23 Kassy - HUMORBLOGGARE:

Vad fin bild och text! Riktigt fint var det

Allt bra med dig? (:

24 Miriam - The Workshop:

Tack för en härlig färgklick den här grå dagen! :)

25 Susanne:

Du hann verkligen ta många bilder på din vandring. Härliga färger som gör att jag längtar efter sommaren.

26 Mia:

Ljuvligt...vilken upplevelse!

Stor kram...

27 uh-huh-me.com ~ Nettan:

Fantastiskt vacker bild! Älskar färgmixen på blommorna!

Kommentera här: