En längtan .......................

 
 
Det känns fint, att få göra något efterlängtat, som är ett strå vassare, än vanlig helg.
Ni vet, när man planerat och räknat ner dagarna och det kommer jag aldrig att bli för gammal för.
 
 
Imorgon eftermiddag tar jag och en fin vän tåget till Stockholm, det var 2 år sedan sist.
Känns som jättelänge sedan.
En massa "bara vara" tid, strövande längs Söderns höjder, insupandes stads atmosfären.
Små caféer och lite shopping, såklart.
En spännande vandring i Gamla stan är beställd och Fotografiska, ser jag fram emot
 
Mitt moddboard, får man titta på med lite fantasi.
Ordet längtan, står för våren och allt man vill göra.
Fågeln, där är tanken att se sig omkring.
Den fina pelargonen, där tänker jag på allt nytt, som blommar upp, på olika vis
 
Det här får mitt bidrag till FABRIKEN
 
 
 
Tack, alla ni fina som tittar in här.
 
Ps har för övrig, problem med datorn IGEN. Hade laddat upp dessa två bilder, men kan inte länka och en massa fix och trix i i bloggen, går inte att göra. Har mailat Blogg.se. Vi får se vad som händer. Var rädd om er Ds
• Kategori: Blommor och finheterTaggar: Fotografiska, Fågel Blå, Pelargoner, Pensepelargon, Porslinsfågel, Stockholm, Söderns höjder; • Kommentarer (13)

Kommentarer:

1 esterii:

Hej hopp! I Stockholm tror jag jag varit en gång i mitt liv, men det lät mysigt med dina planer där.. Nåväl, kikar vidare runt hos dig lämnar ett spår och hoppas du vill göra detsamma. Allt gott!

2 Hannis:

Ha nu dom bästa dagarna!
Eftersom att jag bor i närheten så kan jag skvallra om att dom lovar sol=))

Kram Hannis

3 Mia:

Önskar er en underbar helg, ja jag är helt övertygad om att ni får det :-)
Kram Lissen!

4 BP:

Hoppas ni kan njuta av Stockholm i vårsolen. Håller tummarna!
Din moodboard är otroligt vackert fotograferad.

5 Cecilia:

Låter som en härlig dag och precis som en Stockholmstur ska vara!
Kram Cecilia

6 Marias Hörna - Njut av livet :

En liten hälsning från hörnan till dig. Nu har jag kommit igång med bloggen igen efter en tids eftertanke.
Må så gott kram från Maria ♥

7 Petra/Popetotrora:

Vad härligt det låter! En sån helg som brukar fylla på energireserverna rejält. Ha det fantastiskt!

8 Johanna / Fru form o fix:

Hoppas du får det riktigt skönt!

9 Kerstins foto:

Åh vad härligt att åka iväg och bara vara. Njut allt du kan och ta vara på varje fototillfälle. ;)
Ha det gott.
Kram

10 Borgmästaren:

Underbara bilder! Hoppas Sthlm lever
upp till förväntnignarna!

11 Ninni:

Fint tycker jag =)Moddboard visste jag till och med var det var, lärde jag mig på Äntligen hemma!!

Ha en toppenhelg, kram

12 Linn:

Åh, nu vet jag vad du ska göra i helgen, vart du är på väg med tåget. Låter helt, helt underbart!

Och bilderna rymmer så mycket. Tycker om symboliken, färgerna och mönstret!

13 Lena:

Håller med vår är längtan !

Kommentera här: