Gott nytt år, 2014 är nära nu .......

 
 
Så här vid dom sista skälvande timmarna på det här året, så tittar jag framåt.
Några timmar kvar, sedan vänder vi blad till 2014
 
Alltid får jag känslan av något nytt, som en omstart, där allt är möjligt.
Lite måste man drömma och hoppas, det tror jag absolut.
 
Även i fortsättningen kommer mina inlägg direkt ifrån hjärtat och kommer att bli en salig blandning.
Kommer att vara den där lilla bloggen.
 
Men jag kan bara säga,
ni som tittar in här är så otroligt fina och gör mej så oerhört glad varje vecka.
Så det så!
 
 
 
 
 
GOTT NYTT ÅR, önskar jag dej!
 
 
 Ps Nu ska trötta lilla jag snart skynda till jobbet. Om jag har visat den här bilden är jag inte helt säker på. Men jag gilllar den. Ska fota mer stilleben, nästa år känner jag, hoppas att du vill se det. Dessutom har jag massor av bilder från min resa till Vietnam, dags att redigera dom också. Ds
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Mia:

Ha en fantastisk dag på jobbet och sen en underbar nyårskväll, med många skratt, mycket prat och goda vänner!
Ser fram emot fler bilder, både stilleben och från Vietnam *L*
Jättekram till dig!

2 Hannis:

Visst känns det som en omstart!
Jag gillar det nya blanka bladet som ligger framför mig.

Ett riktigt, riktigt gott nytt år till dig!
Och tack för fina bilder!
Kram Hannis

3 Lillgarden:

Gott nytt år på dig!
Har varit jättekul att följa dig och dina underbara bilder och ser framemot ett nytt år och nya bilder!

4 Ninette:

Jag gillar dina stilleben! (och fattar inte hur du lyckas fota alla dom där grejerna mot den svarta bakgrunden - om jag försöker blir det bara pannkaka av det hela!) Ha ett riktigt gott nyår!

5 Malin:

Gott nytt år finaste Lissen!

6 Irene:

Gott Nytt År till dig! Och många tack för att jag får följa med på resor och allt annat som du gör.

Kram från Irene

7 Åke:

Gott Nytt År! 2014 är nära nu ja ;) Jag känner en stor frid inför nästa år. Ska bara ta det som det kommer :)

8 Marie:

Tittar in för att önskar dig en fin start på det nya året!

Kram Marie

9 Maria Bohlin:

Gott nytt år! Det känns att det du skriver kommer från hjärtat, fortsätt med det och med fotograferandet! Tycker om att se vackra detaljer i vardagen genom din lins!

Kram Maria

10 Lotta:

"Alltid får jag känslan av något nytt, som en omstart, där allt är möjligt."Jag känner oxå så nu :) Och jag tycker att du skriver så många bra saker och har många idéer och projekt på gång. Det är roligt att titta in på din blogg, hoppas att jag kommer att göra det mer under 2014. Annars ser jag alltid lite från dig på Instagram ju. Ha det gott

11 Kerstins foto:

Jag gillar att du fortsätter blogga på samma sätt som förut. Det är en skön blandning och sånt gillas. Hoppas att du haft en fin nyårshelg.
Önskar dig en god fortsättning på det nya året.
Kram
P.s Bilden är ljuvlig. D.s

12 Lizzan:

Lite sent kanske, men i alla fall...Gott nytt år, eller kanske god fortsättning på det nya året.

Just stilleben tycker jag är så vackert men svårt som tusan att få till, därför är just det en av de saker jag ska utmana mig med i år!!
//L

Kommentera här: