24 nyanser av grönt!

 
 
Det känns som man inte behöver vänta på våren längre
När till och med fåglarna kvittrar så det hörs in och en takdropps symfoni utan dess like satt fart.
Snön tinar med en fart som våren fått bråttom att visa sig, här i mitt Norrland
 
När jag dessutom, köpte en blomma, som minst har 24 nyanser av grönt, gjorde så att våren kom in i mitt kök.
Det behövs liksom inte mer.
 
 
 
Mitt moodboard har en grön känsla, för det är det jag längtar efter nu.
Allt som vaknar upp, den spirande känslan av liv.
Let love rule, kort rader som prickar helt rätt, ett kort från Lagerhaus
Lite betonghjärtan, som jag köpte på en marknad
& vintage kameran som jag räddade från sopsorteringen, är en finhet som står framme hos mej.

Jag som verkligen gillar det här med att fotografera och leta vinklar.
 
 
Hej, hej, allesammans!
 
På FABRIKEN, är det idag fullt av moodboards, visst låter det spännande.
Välkommen att titta in du också, här!
 
 
 
• Kategori: Hemma hos mejTaggar: Betonghjärtan, Blomma, Mamma och barn, Grön turkos, Lagerhaus kort, Lagerhaus, fina kort, Let love Rule, Nyanser av grönt, Vintagekamera; • Kommentarer (17)

Kommentarer:

1 lena:

Längtan till det gröna känns stor idag!!

Svar: Jag tänk då kan du rida på alla fina stigar i skogen :-)
Lissen

2 Johanna / Fru form o fix:

Vackert, underbara gröna toner! Ja, visst känns det som att våren är på väg, trots en halvmeter snö på gräsmattan :-)

3 SoF:

Vilka ljuvliga blad på den blomman (som jag inte känner igen).

Fin torsdag!

4 Nilla Tankebubblor:

Läckra gröna blad där! Vi har också härligt solsken idag och snön smälter.

5 Mamma Elva:

Superfin moodboard! Verkligen kul att se hur alla tolkar.. Och jag älskar ju verkligen grönt!

6 BP:

Eftersom grön är min favo färg så förstår du att jag älskar dessa 24 nuanser - å då har jag inte ens räknat;-)

7 Vinterhagen:

Underbara färger som jag verkligen fastnar för på våren är grönt och turkost så jag gillar verkligen din moodboard :) Själv har jag frossat i turkost och andra härliga färger idag på Ica Maxi :)
Kram!

8 Fia:

Grönt kan verkligen förekomma i en otrolig massa nyanser. Det är rena explosionen på våren när grönskan får liv igen, och man ser hur många olika gröna färger det egentligen finns.

9 Petra/Popetotrora:

Ja, nu känns det verkligen som att våren är nära! Hoppas, hoppas vi slipper bakslag med kyla och mer snö!

10 Borgmästaren:

Härliga gröna färger!

11 Karin A:

Underbart grönt och skönt - helt i min smak! :) Fin kamera också. Kram!

12 Kala:

Wonderful presentation. Great captures!

13 Sofia - Sofias Inredning:

Underbara bilder! Och kameran är ju fantastiskt fin! :)

14 När Annie fotograferar:

Så fint! :-D

15 Anonym:

fint =)

16 Mari Andersson:

Vilken underbar grön växt, vad heter den?

17 Lotta:

Älskar de här bilderna! Grönt är så skönt :) Och det ser ju ut som min gamla kamera - du kan se den här http://www.flickr.com/photos/lottasphotos/7678019496/in/set-72157629317366836

P.S. Din blogg är bäst :)Kram från Lotta

Svar: Du är för go du och tack behövde lite goa ord just nu.Kram min vän
Lissen

Kommentera här: