En av mina absoluta favoritkillar ~ Eddie

 
 
 
Vi hade inte träffats på ett tag, lill Eddie och jag, äntligen var det dags.
Lite extra har han nått in i mitt hjärta.
För när jag var borta på semester så frågade han ofta efter mej
Varje gång hans mamma berättade att jag var i ett annat land lång bort och inte skulle komma hem på ett tag.
 
Då hade lill Eddie fått en ledsen blick och suckat tungt och sagt . Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Så jag smälter lätt och totalt.
Skulle vilja ha det inspelat och lyssna på, höra på det där Åhhhhhhhhhet om igen.

Han kom nu i veckan och hälsade på och sova över också, lill Eddie
Det blev promenaden till kullarna som ligger nära.
För är man tre år så orkar man inte att gå så långt.
 
Fyra kullar upp och ner och egentligen borde man väl kunna åka pulka den här tiden på året.
 
& vi gjorde inga märkvärdigheter, utan hade det bara bra och tog det som det kom
Som vanligt hade vissa saker och föremål bytt plats inne i min lägenhet, när Eddie pysslat på.
Märkte det när han åkt hem.
 
Det gör rakt igenting.
 
 
 
Hej lördag, dags för promenad till jobbet
 
 

Kommentarer:

1 Mia:

Nej, det gör ju inget att dina prylar plockats runt litet... Då syns det ju att det funnits "liv" hos dig... i detta fall en av dina mest älskade vänner... Eller!?

2 BP:

Sååååå stor han har blivit! Å vilket glatt leende han skänker dig. Å han blir mer och mer lik Odin tycker jag. Eller har jag fel?!

3 Amanda:

Så fin!!

4 Basilica/Maud:

Dessa underbara ungar. Va skulle vi göra utan dem. :-)

5 Anna :

Noop lite flytt får man ta när en sådan liten prins gör entré. Han är såååå söt o rent av vacker den pojken.

6 En plats i solen:

oh så söt han är och saknad kan vara svårt för en liten

7 Malin:

Härligt för fina Eddie att få sådan kvalitetstid med sin fina mormor!

Kommentera här: