Affisch till fotoutställningen

 
 
Sista förberedelserna strax och lite blir det i sista stund, så blir det väl alltid.
Dom två sista bilderna ska ramas in och skriva liten text till dom.
 
En vän hjälper mej att bära och spika upp och måtta i eftermiddag, på Kulturmagasinet Sundsvall.
Oumbärlig hjälp för mej, att slippa klara allt själv.
 
Av en annan vän, har jag fått den bästa tekniska supporten, så att jag klarade att göra affischen själv till fotoutställningen.
Min allra första
 
Åh nu måste jag sätta full fart, med allt jag ska göra idag.
Vanliga vardagssysslor ska jag också fixas med.
 
 
 
Hej måndag, välkommen!
 
Ps Tack till bästa Ola och finaste Åsa Ds
 
 
 
• Kategori: • Taggar: FotoutställningKommentarer (9)

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag applåderar!! Så himla kul!
Kram Hannis

Svar: Kram till dej, goa omtänksamma Hannis
Lissen

2 Malin:

*guuud så roligt Lissen!!!!!

Svar: Tack alltid så snälla Malin
Lissen

3 Mia:

Önskar dig all lycka till nu med utställningen! Kram go'a....

Svar: Tack min vän :-)
Lissen

4 BP:

Vilken proffsig affisch! Den är helt underbar, den väcker en stor förväntan och nyfikenhet. Stort grattis till denna långa utställning. Nu är du en av de stora fotograferna!

5 Cathrine:

Wow! Du är bra du! Stooor lycka till- kram min vän.

6 Lizzan:

Ohh vad roligt med utställning! Hade jag inte haft så långt att åka hade jag absolut kommit och tittat! Lycka till!

7 Longevity - en blogg om hälsa:

Åh vad roligt!! Grattis!!

8 millandante:

Åh så roligt, pirrigt och spännande!!! All lycka till!!!

Kram Milla

9 Linn:

Glad för din skull och för alla Sundsvallsbor som får njuta av dina vackra bilder. Bra jobbat!

Kommentera här: