Fiskebåtar i Vietnam

 
 
Vi åkte ner till en fiskeby och doften av fiskelycka fanns i luften.
Promenerade på sandstranden, mitt i fiskarnas vardagsliv.
Några båtar hade just kommit in, med sin fångst
 
 
Träbåtar, havet och en by strax där bakom.
Himlans fint tycker jag och en upplevelse att få se och vara där.
 
 
 
 
Det är ingen ordning och reda i min blogg, alla dessa bilder som är som en skatt för mej.
Ena gången en bild från "nuet" och däremellan olika minnen som finns sparade.
 
Och jag tänker att så får det bli, det är det sätt jag tycker om.
Hoppas du står ut.
 
 
 
 
Fredag och nu ska jag jobba en hel del
 
 

Kommentarer:

1 Jenny:

Härliga bilder!

2 Bp:

Jag gillar dina djärva svängar med härliga bilder! Fortsätt med det!

3 Susanna Maria J:

Vilka vackra båtar, det ser nästan ut som vykort. :)

4 Malin:

Fint redigerade foton, härliga färger!

5 bia:

Härliga bilder!
Trevlig helg!
Kram bia

6 Anna FR:

Jaaadå jag står inte bara ut. Jag njuter så pass av dina fina bilder. Jag synar nickar och ler. Vietnam verkar vara ett riktigt fint och intressant land.

Kommentera här: