I min väns fina torp

 
 
Visserligen hade jag fått se det lilla torpet på bild, men att få se det och omgivningarna på nära håll, var något helt annat. Charmigt till tusen. Så glad att min vän hittat sitt drömställe, efter att ha letat i flera år.
 
 
Och den vidsträckta vyn fanns på flera sidor av stugan, ni fattar ju hur harmoniskt det kändes.
 
 
Vi åt ordentligt med frukost, förutom det här var det gröt och kaffe förstås.
Var ju tvungen att ladda lite för utflykter på platser som varken min vän eller jag varit till.
Men vi hade inte bråttom att äta vår frukost, det är ju semester.
 
 
Päronen växer sakta på sig. Blir spännande att se hur stor dom blir.
Det är min väns första år i sin stuga
 
 
Ett litet fint hörn
 
 
Solen sken länge och vi satt ute till sent om kvällen.
Ännu ett fint sommarminne.
 
Önskar dig en fin dag!

Kommentarer:

1 Happy:

omg detdär är ju drömhuset!

Kommentera här: