Vad bra med Google

 
 
Snart har 5 dagar för min fotokurs gått, idag ska allt summeras och dom sista övningarna ska göras.
Så mycket att ta in och försöka förstå och alldeles underbart att kunna gå på folkhögskola.
Har klivit upp lite extra tidigt några dagar för att hinna gå runt i omgivningarna på Biskops Arnö.
Rofylld miljö och det behövs säkert med den otroliga maten som vi fått varje dag.
Kan tyckas att det blir många superlativ, men så värt att gå på den här fotokursen. Ta chansen du också när nytt tillfälle kommer. Finns förstås också många andra bra kurser, på fler platser i Sverige. Den här fotokursen fann jag genom att söka på Google ( Har även tidigare gått en annan fotokurs, just på den här orten)
Även om jag varit trött som ett litet barn och hamnat i några svackor någon gång, när jag undrat över varför teknik ska vara så svår att förstå. Men totalt sett, så tror och hoppas jag på att jag ska kunna fota lite bättre framöver.
 
 
 
I eftermiddag går den långa färden hem, med en nöjd känsla i bagaget!

Kommentarer:

1 emma:

vad roligt med en fotokurs!

Kommentera här: