Ser fram emot 2020, med lite drömmar och förväntan

 
 
Tiden går framåt och den har blivit dyrbarare för mig.  Tack 2019 för allt du gav mig, allt var inte ett rosenskimmer, men vilken har ett sådan liv? Man ska inte vänta med något för det kan med all säkerhet vara försent, är också en insikt som jag påminns om.  Livet är skört.
 
Vad passar väl bättre än att tro att 2020 blir ett bra år och gå in i det med förväntan och lite drömmar
 
                         Och jag vill gärna ha:
Mer skratt
Fler middagar/ fika med familj och vänner.
Att alla omkring mig få vara friska ( Och jag).
Fortsätta att drömma och vara nyfiken på livet.
Att jag fortsätter trivas i kolonistugan.
Fler läs, musik och teaterupplevelser.
Att känna fridfullhet
Utflykter av alla de slag och någon resa.
............  och lite hemliga drömmar
 
Och med det ett gott slut på året och varm kram till dig!
( Vad önskar du dig?)

Ps Bild ifrån en terass som fanns utanför rummet jag bodde i två nätter i Trinidad. Jag var helt lyrisk Ds

Kommentera här: