Kakelväggar på husen, runt i Havanna

 
 
Alldeles i närheten av hotellet där vi bodde, så syntes det att det var ett litet fattigare område. Av en slump på resan, så fick jag bo tillsammans med goa Karin, som liksom mig gillade att fota och gå ut på äventyr i omgivningarna. Dom flesta dagarna klev vi upp lite extra tidigt för att hinna ströva omkring i det område där vi för tillfälligt bodde. Uppskattade det extra mycket, att hinna med det. Och så mycket vi hann se, innan dagens planerade äventyr satte igång
 
 
Bedagad skönhet, som fortfarande var vacker. Kakelväggar är ju så fina.
 
Idag ska jag leta efter min julstjärna, dricka glögg och ta en långpromenad på snöiga vägar. Snön kom till mitt Norrland, precis när jag kom hem ifrån Cuba. Adventsmyset har startat.
 
Önskar dig en riktigt skön lördag!

Kommentera här: