I ett kvarter i Havanna

 
 
Hann ändå fånga många ögonblick ifrån min resa i Havanna, fast jag flera gånger sagt att tiden inte räckte till.  Men är det inte så, när man har en känsla av att hit kommer jag nog inte igen (?). För att avståndet är så långt och förhoppningsvis väntar andra upplevelser framöver.
Nåväl, det var hur härligt som helst att gå runt i den stora staden och vid det här tillfället var det med guide i centrala Havanna. Vi stannade till och guiden berättade om historiska personer och byggnader. Men jag är rädd att jag missade lite av samtalet, när jag snabbt försökte ta några gatubilder.
 
 
 
Nu ska jag ut i solen en kort stund och på eftermiddagen ska jag mysa med några av mina barnbarn. Riktigt härligt det också, med livet som pågår här och nu.
 
Önskar dig en fin dag!
• Kategori: Cuba, Resor; • Taggar: Cuba, Foto, Gatufotografering, Inspiration, Reseinspiration; • Kommentarer (0)

Kommentera här: