Vardagsmiddag med vänner

 
 
Till nyår brukar jag inte ge några löften, men jag tänkte för mig själv att det kommande året skulle jag se till att bjuda hem vänner och familj på middag i all enkelhet. Det har blivit alltför sällan. För någon stjärnkock är jag inte, men tänkte att det ska inte få hindra mig.  
 
Igår var det en sådan fantastisk kväll, med några vänner som jag fått dom senaste åren. Skratt och djupa samtal blandades och jag blir varm i hjärtat av gemenskapen.
 
Och tack till min kära dotter som alltid har tips om något gott bjuda mina gäster. Den här gången blev det Morotslasagne och att alla tre vännerna ville ha receptet var ett väldigt gott betyg.
 
Önskar dig en trevlig tisdag!
• Kategori: Hemma hos mejTaggar: Foto, Fynd från loppis, Heminredning., Inredning, Inspiration, Vintage; • Kommentarer (0)

Kommentera här: