Sportlovsfredag med grabbarna

 
 
Sportlovsfredag tillsammans med grabbarna. Vi startade med frukost i lugn och ro och gjorde upp planer. Visserligen hade jag funderat ut några i förväg, men ville att grabbarna skulle få tycka till med sina åsikter. Jag fick kompromissa om lunchen som blev på ett berömt hamburgerställe,toppen tyckte killarna. Utevistelsen i solskenet på förmiddagen, var väl okey enligt dom. Men den stora succen var teknik arrangemanget på Kulturmagasinet, där var vi i timmar. Superroligt, lärorikt och det var länge sedan jag skrattade så mycket. Och killarna ville knappt gå hem 
 
 
Två av mina gokillar ♥
 
Så kom helgen och det är jobbdags och det syns lite solstrålar utanför fönstret. Som tur är har jag förmånen att vara mycket utomhus när jag jobbar. Önskar er en skön helg
• Kategori: BarnTaggar: Barn, Barnfotografering, Foto, Inspiration, Lycka; • Kommentarer (0)

Kommentera här: