Seven Sister Cliffs

 
 
Igår var jag upp till min kolonistuga och hann sitta i solen och dricka kaffe medan solen sken. Blev inte så mycket gjort i trädgården, men det måste få vara sådana dagar också. Blev nyligen tillfrågad om var min vackraste vandring har varit. En av dom finaste är vid Seven Sisters Cliffs, magiskt helt enkelt. Lätt att sig dit med buss ifrån Brighton och man behöver inte vara van att vandra.  Ta sig tiden för en långsam vandring och titta på dom vackra böljande vyerna.
 
 
 Alldeles här satt vi oss på en bänk och njöt av dagen, solen och sällskapet.
 
 
Tröttnar aldrig på den här platsen och min vision är att komma tillbaka och vandra är vid ett senare tillfälle. Idag är jag ledig och då är det praktiska vardagsting som ska fixas, en tur till koloninstugan och besök hos mina föräldrar, med coronaavstånd. Och ett roligt möte ikväll. Det blir en bra dag, känner jag.
 
Önskar dig en bra dag!
• Kategori: England, Resor; • Taggar: England, Foto, Inspiration, Lycka, Natur, Reseinspiration, Vandringssemester; • Kommentarer (0)

Kommentera här: