Ett fint skåp i kolonistugan

 
 
En mysig långhelg är slut, med både solsken och regn. Vi har både hunnit med jobba hårt både med stugan och trädgård, det har varit jord under naglarna och förnöjsamhet att vara utomhus hela dagarna. En härlig lunch med mina föräldrar i stugan, värmde mitt hjärta.  Umgåtts med trevliga kolonivänner, så mysigt.
Min stuga är inte stor, inte alls. Men dom 20 kvadratmeterna räcker till, men det gäller att tänka till när det gäller inredning. Compact living är det som gäller och att nyttja varje utrymme till saker som behövs som t.ex köksredskap, kläder och mycket annat. I det här lilla skåpet finns kaffemuggar och olika sorts glas.
Skåpet fick jag ifrån en kär vän för fyra år sedan, hon hade inte plats för det. Tur jag hade. Har satt blommigt tyg innanför glaset, som jag fortfarande tycker om ( Köpt på Ikea för länge sedan).
 
Önskar dig en fin dag!

Kommentera här: