Idag är det min dag

 
 
 
Precis idag blir jag ett år till. Klokare? Nej det vet jag inte, men glad och tacksam för mitt liv. Att vakna upp på morgonen och vara frisk, sådant tänkte jag aldrig på förr, nu känns det som en gåva. Gör så gott jag kan med alla mina fel och brister, man lär så länge man lever. Med en uns humor i bakfickan, så brukar det mesta ordna sig dessutom. Hurra för livet❤️!
Den här dagen kommer ägnas åt extrajobb på en förskola och mot kvällningen ett spinningpass. Och i frysen finns det en god glass, som kommer att smaka extra gott efter dagens sysselsättningar.
 
Igår efter söndagspromenaden låg en överraskande present utanför min dörr, från en kär vän som jag inte träffat på länge. Hon vet vad jag gillar och ser fram att läsa boken! Vi får diskutera boken sedan, Åsa.
I påsk ser jag fram emot grillning i naturen med de mina, den sortens födelsedagskalas gillar jag. 
 
Önskar dig en mjuk dag 🌸

Kommentera här: