Himlen var blå och vi vandrade längs havet

 
 
Det var ganska länge sedan vi vandrade längs havet och vilken energikick att göra det med goa vänner. För mig var det på några nya platser och fint att gå i nya miljöer och ändå trodde jag att jag hade sett det mesta på Alnö. (Egentligen började utflykten med att vi vandrade till en hälsokälla inne skogen. Jag ska fråga om dom känner sig piggare, efter besöket där)
 
 
Här har en fiskare mycket jobb innan han eller hon har rett ut det här fiskenätet. 
 
Ha en fin start på veckan 🌸
• Kategori: UtflykterTaggar: Harmoni, Havet., Sundsvall, Utflykt, Vänskap; • Kommentarer (2)

Kommentarer:

1 Åke:

Vackra Alnö :) Jo det finns många guldställen här ute på skäret :)

2 Åke:

Jag ser nu vart ni är, ni har väl varit och vandrat på spångarna där längre bort ?

Kommentera här: